Jokimaan ravikeskuksen pihalla järjestettiin mätsäri. Päätimme mennä Niitin kanssa hieman harjoittelemaan ja kattomaan tuttuja.

Niittihän tuttuun tapaan rakasti kaikkia koiria, eli murrasi kaikille :) meidän pariksemme tuli kääpiöpinseri. Tuomari tykkäsi niitistä tosi paljon ja jotenkin tykkäsi kun kerroin harrastus suuntautumuksesta. Eli pariosiosta saatiin punainen nauha eli ykkönen. Kaikkien ykkösten saaneiden kehässä ei sitten sijotuttu enää, kun kaikki buudeli koirat sijottuivat.

Päivä oli silti hauska. Essi ja Moona olivat järjestämässä mätsäriä ja mukana oli paljon muitakin tuttuja. Kuviakin tuli räpsittyä. Niitä sitten myöshemmin kunhan saan ne Moonalta.